Transport w Metropolii

Lider Taxi w kampanii reklamowej po śląsku

Nowa kampania reklamowa znanej w Metropolii firmy taksówkowej odbywa się pod śląskojęzycznym hasłem "Werći śe nojbarzij we Ślónsku!" i jest skierowana przede wszystkim do lokalnej społeczności. Ale nie tylko…

Śląsk to miejsce z wyjątkową historią i tradycją. Warto o tym pamiętać i na każdym kroku przypominać. Rodzina, szacunek do innych ludzi, ciężka praca - to największe wartości dla Ślązaków. Niedzielny obiad modro kapusta, kluski, rolada, głośno dyskutujący domownicy. O te tradycje trzeba dbać.

– Na pierwszym miejscu zawsze stawiamy na satysfakcję i zadowolenie klientów. Głównym celem kampanii reklamowej jest chęć przedstawienia naszej firmy Ślązakom i stąd obecność gwary śląskiej zarówno w reklamie radiowej, jak i w mediach społecznościowych.
– mówi Emil Piputa właściciel firmy Lider Taxi.

Jak dodaje Emil Piputa, drugim celem akcji jest chęć przybliżenia języka śląskiego młodym osobom mieszkającym w województwie. – Chcemy, aby nasza ślónsko godka nigdy nie umarła – podkreśla.

Na Facebooku firmy podczas trwania kampanii będą pojawiały się systematycznie grafiki pt. „ślónsko godka s Liderym", na których zobaczymy słowniczek związany z taksówkami i transportem gdzie m.in. zostały użyte takie hasła jak: biznesowo rajza, tref s kamratami, karnóńć śe, autobana czy brymzy. Treści towarzyszące grafikom mają zainteresować młode osoby, dlatego są pisane na wesoło i oczywiście po śląsku.

- Chcielibyśmy żeby ta kampania pomogła nam się jeszcze bardziej zbliżyć do naszych klientów, aby sprawnie odpowiadać na ich potrzeby. Naszym głównym priorytetem jest ich bezpieczeństwo i komfort. Wiemy, że podróż taksówką to nie tylko przejazd z punktu A do punktu B. Towarzyszy jej również wiele ważnych wydarzeń i emocji, dlatego uczulamy naszych kierowców, żeby do każdego Klienta podchodzili indywidualnie - mówi Emil Piputa.