Pracownicy Wodnego Parku Tychy zauważyli podejrzane zachowanie dwóch mężczyzn – obywateli Czech i Słowacji. Mężczyźni korzystali z dodatkowo zakupionego transpondera, służącego do płatności m.in. za usługi gastronomiczne, który następnie porzucali, nie regulując należności.
Obcokrajowcy zakupili trzy transpondery uprawniające do płatności na terenie całego obiektu. Jeden z transponderów opłacili z góry na godzinę i właśnie z niego korzystali później do płacenia za usługi gastronomiczne, a następnie porzucili go na terenie kąpieliska, bez końcowego uregulowania należności.
Dzięki czujności obsługi i szybkiej reakcji policji, sprawcy zostali zatrzymani na gorącym uczynku. Zagraniczni oszuści przyznali się do winy i dobrowolnie poddali się karze. Za popełnione oszustwo grozi im kara aż do 8 lat pozbawienia wolności.
To zdarzenie zwraca uwagę na konieczność zachowania ostrożności i czujności w miejscach publicznych, nawet tych przeznaczonych do rekreacji. Wodny Park
Incydent z udziałem obywateli Czech i Słowacji przypomina, że nawet w miejscach przeznaczonych do relaksu i zabawy mogą zdarzyć się nieprzyjemne sytuacje. Dlatego tak ważne jest, aby personel obiektów rekreacyjnych był odpowiednio przeszkolony i potrafił szybko reagować na wszelkie nieprawidłowości.
Wodny Park Tychy jest w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii miejscem, które oferuje wiele możliwości spędzenia wolnego czasu w atrakcyjny sposób. Dzięki zaangażowaniu pracowników i współpracy z lokalnymi służbami, bezpieczeństwo gości jest priorytetem, co pozwala cieszyć się wszystkimi atrakcjami bez obaw.
Warto zaznaczyć, że Wodny Park Tychy planuje dalszy rozwój – w najbliższych latach ma powstać kompleks basenów zewnętrznych oraz kryte lodowisko treningowe. Inwestycje te mają na celu zwiększenie atrakcyjności obiektu i przyciągnięcie jeszcze większej liczby odwiedzających.