Gemini Park Tychy jako pierwsza galeria w Polsce włącza się w głośny #hot16challenge2. Jednocześnie do wyzwania nominuje 4 największe centra handlowe na Śląsku: Silesia City Center, Libero, Galerię Katowicką i IKEA Katowice. Cel? Pomoc służbie zdrowia w walce z COVID-19.
#hot16challeenge podbija polskiego YouTube dominując na top liście serwisu. Wyzwanie, w którym chodzi o nagranie 16 wersów pod dowolny beat przyjął już m.in. przyjął już m.in. Dawid Podsiadło, TACONAFIDE, Szpaku, Sebastian Fabijański, Paweł Domagała czy Jakub Żulczyk, nominując kolejne osoby do realizacji podobnego wyzwania.
Celem internetowej akcji jest nie tylko nagranie hip-hopowego kawałka, ale przede wszystkim zbiórka pieniędzy dla medyków na walkę z koronawirusem. Ta od kilku dni prowadzona jest poprzez serwis Siępomaga.pl. Do dziś zebrano ponad 900 tys. zł. Cel to milion!
Link do zbiórki: www.siepomaga.pl/hot16challenge
Teraz wyzwanie zalewające sieć podejmuje także Gemini Park. Jest to pierwsza galeria włączająca się w przedsięwzięcie. Centrum handlowe przygotowało hip-hopowy kawałek, który wykonały... maskotki centrum handlowego, czyli Rodzina Gemińskich. Galeria wsparła także akcję finansowo.
Jednocześnie, zgodnie z zasadą challenge'u, do podobnego wyzwania tyska galeria nominowała pozostałe śląskie galerie - Silesia City Center, Galerię Katowicką, Libero i IKEA Katowice. Celem jest upowszechnienie akcji oraz osiągnięcie założonego w zbiórce celu. Na odpowiedź na wyzwanie galerie mają 72 godziny!
- W akcję zaangażowaliśmy się spontanicznie. W czwartek zaprzyjaźniony tekściarz napisał dla nas przewrotny, pełen humoru tekst. Na nocne nagranie ściągnęliśmy aktorów z teatru Hom, z którym współpracujemy od samego początku. Także w nocy powstał klip do piosenki, zrealizowany na terenie naszej galerii z udziałem rodziny Gemińskich. Dziś materiał ląduje na YouTube razem z wyzwaniem jakie rzucamy śląskim galeriom handlowym - mówi Aleksandra Zawodzińska, dyrektor marketingu i PR Gemini Park Tychy.
Jak podkreślają przedstawiciele obiektu, w całej akcji chodzi nie tylko o dobrą zabawę, ale przede wszystkim o wsparcie służby zdrowia w walce z COVID-19. - Wszyscy mamy dziś jeden wspólny cel, wesprzeć medyków, którzy każdego dnia z narażeniem zdrowia i życia niosą bezinteresowną pomoc chorym na koronawirusa - mówi.
- Przyłączając się do akcji, także w imieniu dziesiątek tysięcy naszych klientów, chcemy im dać znać, że nie są w tej walce osamotnieni. Istotne jest także szybkie osiągnięcie celu, jaki założyli organizatorzy akcji. Do 100% pozostało już niewiele. Wierzymy, że zaangażowanie się największych centrów handlowych może przyspieszyć zbiórkę - mówi Zawodzińska.
To już druga odsłona challeng'u. Podobnie jak w pierwszej jej pomysłodawcą jest raper Solar. Idea całej akcji nawiązuje z kolei do hitowego Ice Bucket Challenge, który kilka lat temu podbił internet, angażując tysiące osób.